Week 7 alweer! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Niels Petterson - WaarBenJij.nu Week 7 alweer! - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Niels Petterson - WaarBenJij.nu

Week 7 alweer!

Blijf op de hoogte en volg Niels

23 Oktober 2012 | Verenigde Staten, New York

Week 7: Deze week was het weer hard werken op het lab. Iedereen is weer terug van congressen en ik heb te horen gekregen dat ze mijn werk willen gebruiken in een experiment op zondag, dus daar moest ik even hard aan werken.

Vrijdag was het dan eindelijk zo ver, eindelijk ben ik in een echte New Yorkse nachtclub geweest met muziek van mijn smaak. Tot nu toe hadden veel bars en clubs toch wel meer R&B of rap gerichte muzieksmaak. Vandaag in de Pacha zat Bob Sinclar achter de draaitafel, een zeer bekende DJ. Ik had aan het begin van de week veel mensen uitgenodigd en uiteindelijk waren met een stuk of 10 mensen. Het was echt een topavond. De muziek was super en iedereen had een geweldige tijd! Ik ga zeker weer eens naar deze club, want er komen hier ieder weekend wereldberoemde DJ’s.

Zaterdag heb ik s avonds met Wolfram afgesproken om gezellig wat te drinken. Dat hebben we ook gedaan en het was heel gezellig, Wel jammer dat verder iedereen druk aan het studeren is. Maarja, het is hier tenslotte tentamenweek.

Zondag zou het experiment zijn waar ik ook aan deel zou nemen, alleen was het afgelast omdat iemand ziek was. Dus dat zal helaas moeten wachten tot volgende week.

Dan is het nu alweer maandag 22 Oktober. Alweer over de helft van mijn internship, wat gaat dat toch snel.

Groetjes!

Niels

  • 24 Oktober 2012 - 10:34

    Annemieke:

    Zit je alweer op de helft?? Wat gaat dat snel zeg.
    Gelukkig heb je het nog steeds naar je zin! Houden zo =).

  • 30 Oktober 2012 - 10:56

    Truus En De Rest Van De Familie:

    Hoi Niels
    Het gaat erg snel nu je alweer op de helft zit. Je hebt een ervaring voor het leven opgedaan.
    Wat je aan het doen bent buiten je werk is ook geweldig. Je doet zo een schat aan contacten op, maar je komt ook op niet alledaagse plekken. Ik reageer maar op het verslag van week 7. Je bent nu weer wat weken verder en je ook klaar aan het maken voor orkaan Sandy? Het is niet te hopen dat je er veel last van hebt. Nog heel veel plezier en succes met je onderzoek. Groeten vanuit Nieuwendijk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

New York

3 maanden stage in NY city

Recente Reisverslagen:

21 December 2012

Florida

21 December 2012

More New York

05 December 2012

Annette in New York

23 November 2012

Week 9,10 en 11 – After Sandy

01 November 2012

Week 8 - Scary Halloween, Scary Sandy
Niels

Reis naar New York

Actief sinds 02 Sept. 2012
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8121

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 22 December 2012

New York

Landen bezocht: